Piaskennel

121102

Regn, 9° C.

121101

Mulet, 7° C.

Telefonen går varm här från morgon till kväll. Tålamod till er som försöker komma fram.

121031

Mulet, 4° C.

Idag bar det iväg till veterinären och vaccierade. Man är tacksam för så snälla och trevliga veterinärer.

121030

Mulet efter en snöig natt, 6° C.

Så är Taro bokad. Ingen Japanese till salu. Vi hoppas på Japanesevalpar nästa gång under vinter - vår.

121029

Lätt snöande, - 1° C.

Ring många signaler! Jag hinner inte fram 9 gånger av 10 när ni bara ringer 3 signaler.

På begäran: bilder på båda "våra" vuxna stora hundar.

121028

Klarblå himmel, inga grader alls.

Det är märkligt att när någon behöver hjälp så vänder de sig till mig, jag ställer upp glatt och villigt, om jag bara har möjlighet. Men de YTTERST få gånger jag hade velat ha hjälp, om än aldrig så lite, så finns det inte en enda som ställer upp på mig, utan bara gnäller istället och jag ska behöva sitta och höra hur synd det är om dem.

En bild på de små busfröna. Det är full fart på dem nu. Som sagt, är ni intresserad av någon av valparna eller mina övriga hundar är det bara att tjoa till (d v s ringa eller mejla mig) så ska jag sända fler och större bilder på den/dem ni är intresserad av.


Hemsidan ser ut att gå i graven, för jag kan inte få den att fungera, nya webhotellet (3:e sedan juni när det inte gick att uppdatera längre) har tagit betalt, sedan är det stopp där, så ingen mer hemsida... Hädanefter är det bara att hålla tillgodo med denna blogg för er istället. Jag kan inte lägga månader av jobb på skit som inte fungerar.

Arkiv