Piaskennel

120907

Klarblå himmel, 8° C.

Idag fyller Pia´s Na-Mas-Te Yum-Yai Chun-Shu 6 år. En tik som jag känner mig väldigt tacksam för.

Det är fler och fler tikar nu som når 6 - 7 års åldern här hos oss, d v s pension. Detta är ett resultat av att vi blivit grymt fråntagna så mycket avelsmaterial av oärliga människor. Man undrar hur då en kennel ska förväntas göra det bästa avelsresultat.

Idag har jag haft telefonen på laddning, så jag hade helt enkelt ingen telefon på förmiddagen p g a detta. Nr presentatör fungerar inte heller, det syns när någon ringen, om jag inte laddar telefonen, då är det svart, så jag kan alltså inte se vilken som ringt i efterhand. Ni som t ex ringer några få signaler och sedan slänger på luren, när jag kommer fram till telefonen, oftast några sekunder efteråt, kan jag inte ens se vem som ringt...

Jag påminner om att jag har Feliz (isabellfärgad valp på bilderna) till salu och Otu (den stående blå på bilden nedan) till omplacering.

Arkiv