Piaskennel

120819

120819

Molntussar på en klarblå himmel, 17° C. På eftermiddagen kom en regnskvätt, sedan klarnade det upp igen.

Tekniken ska vara för att göra livet enklare och bättre för oss människor. Det där tycker jag i många delar inte stämmer, då det sitter fackfolk och specialliserar tekniken så enormt så normala människor inte kan hantera den.

Jag t ex kan inte ha en hemsida. Nya telefonen får jag inte att fungera. Min bil måste till en verkstad för att byta en lampa. Jag kan verkligen inte säga att det blivit enklare, utan förr klarade jag dessa grejer men de är numera så "förbättrade" att normala människor inte klarat det. En skam till yrkesfolket!

Nu sitter jag alltså utan telefon igen! Detta trots att det bara är 2 dygn sedan jag fick hem den senaste inköpta nya telefonen.

Sedan, för att göra allt lite extra "trevligt" fungerar inte mejlen som den ska idag. Jag ber om ursäkt för det. Visst är livet fantastiskt...

Varsågod, några bilder på vår senaste införskaffade familjemedlem.
Efter tre veckor hos oss
 
I bilen på väg hem.
 
120818
Klarblå himmel, 17° C. På väg till Sundsvall var det störtregn, i Sundsvall mulet, på vägen hem klarnade det upp mer och mer ju närmare hem vi kom.

Arkiv